systemy crm

usługi

systemy crm

Oprócz narzędzi działających w chmurze np.: Yellowtask tworzymy dedykowane systemy crm, które zapewniają nie tylko automatyzację obsługi i pozyskania klienta, ale także odwzorowanie procesów w Twojej firmie. To znaczy, że wspólnie analizujemy Twoje działania i dodajemy je do systemu, aby wykonywać je szybciej, dokładniej i bez pomyłek. Wdrażając dedykowaną wersję naszego systemu, nie tracisz możliwości aktualizacji CRMu do nowszych wersji, dzięki czemu nie zostaniesz w tyle za konkurencją. Przygotowaliśmy również API, co umożliwia integrację z zewnętrznymi narzędziami lub systemami ERP.

korzyści

MIERZENIE I ANALIZA RELACJI Z KLIENTEM, SPRZEDAŻY, POZYSKIWANIA LEADÓW, DZIĘKI CZEMU BĘDZIESZ BARDZIEJ SKUTECZNY W DZIAŁANIACH I PODEJMOWANIU DECYZJI

  • Zbieranie informacji o kliencie i miejsc styku firmy z klientem. Dzięki temu wszyscy zainteresowani w firmie wiedzą jaka jest historia współpracy
  • Wnioski na temat kanałów dotarcia do klienta i które z nich są najbardziej jakościowe i przynoszące zysk firmie
  • Mierzenie czasu od pierwszego kontaktu z klientem do momentu kiedy konwertuje na klienta
  • Lepsza segmentacja i analiza potencjału grupy docelowej
SYSTEMY CRM INTEGRUJEMY Z NARZĘDZIAMI, Z KTÓRYCH JUŻ KORZYSTASZ, ABYŚ WSZYSTKIE DANE MIAŁ W JEDNYM MIEJSCU I POD KONTROLĄ

  • Systemy ERP
  • Narzędzia wspomagające obsługę działu handlowego sklepu
  • Kontakty i kalendarze z Microsoft Google
  • Facebook Leads
  • Obsługa poczty z poziomu systemu CRM
BEZPIECZEŃSTWO I ROZWÓJ

Dbamy o ciągły rozwój naszych rozwiązań dlatego cały czas udoskonalamy nasze systemy, aby były bardziej przyjazne oraz minimalizowały ilość pracy manualnej, dzięki wdrażanym przez nas automatyzacją. Wybierając dedykowaną wersję nie tracisz możliwości dodatkowych aktualizacji

  • Automatyzacja procesów
  • Dostosowywanie CRMu do zmian rynkowych
  • Aktualizację i optymalizację działania
PRZYGOTOWALIŚMY DLA CIEBIE MODUŁ IMPORTU, ABYŚ ZAOSZCZĘDZIŁ CZAS PRZY WPROWADZANIU DANYCH DO SYSTEMU

Aby ułatwić zmiany i wdrażanie nowego systemu do firmy, przygotowaliśmy obsługę importu klientów, projektów, osób kontaktowych, kalendarzy

  • Integracja z Google Calendar lub Microsoft Outlook
  • Import z poprzedniego systemu lub arkuszy kalkulacyjnych
UMOŻLIWIAMY ROZBUDOWYWANIE SYSTEMU CRM O WŁASNE FUNKCJE I DODATKI

  • Oprogramowanie nowych funkcji do systemu
  • Wykorzystanie pól dodatkowych (oprogramowanych w systemie), aby dostosować moduły CRMu do swoich potrzeba

plan współpracy

warsztaty

1

Dzięki warsztatom definiujemy potrzeby oraz określamy cele do osiągnięcia, aby przynieść jak największą wartość Twojej firmie. Warsztaty odbywają się u nas w biurze lub umawiamy się z klientem na kontakt telefoniczny.

przygotowanie

2

W zależności od potrzeb, korzystamy z naszych gotowych rozwiązań, dzięki którym proces tworzenia i wdrożenia jest szybszy np.: Yellowtask CRM (dla małych i średnich firm) lub Property CRM (dla rynku nieruchomości). Każdy produkt jesteśmy wstanie dopasować do klienta, dopisać nowe potrzebne funkcjonalności lub rozwijać jako osobny produkt. Druga możliwość to napisanie systemu CRM od zera, wybierając inne technologie, projektując wygląd produktu i całą strukturę.

  • Dokumentacja

    Przygotujemy dla Ciebie dokumentację techniczną, w której znajdziesz wszystkie aspekty techniczne i funkcjonalności jakie będzie zawierać system CRM z dokładnym opisem i zastosowaniem (Przykład). Dzięki dokumentacji obie strony znają dokładny proces tworzenia systemu CRM, jak również unikniemy niedopowiedzeń lub nieporozumień. Na podstawie dokumentacji lepiej oszacujemy koszty związane z aplikacją i możliwe wyzwania dla naszej firmy.

programowanie

3

Na tym etapie, uruchamiamy nową instancję systemu CRM i przystępujemy do prac dostosowywania oraz programowania umówionych wcześniej funkcjonalności zgodnie z dokumentacją techniczną. Integrujemy system z zewnętrznymi narzędziami jeżeli jest taka potrzeba, a kolejne prace dostarczamy w cotygodniowych paczkach.

  • Środowisko pracy

    Przygotujemy środowisko deweloperskie, testowe oraz produkcyjne, dzięki czemu wszystkie nowe funkcje będziesz mógł na bieżąco sprwdzać. Zapewniamy również hosting na naszych dedykowanych serwerach co gwarantuje bezpieczeństwo, szybkość działania i monitorowanie aplikacji real time.

launch & next

4

Po wdrożeniu systemu CRM do Twojej firmy, nasz zespół jest gotowy do współpracy i rozwoju aplikacji o kolejne funkcjonalności, które systematycznie będą automatyzować procesy, przedstawiać raporty,

  • Rozwój

    Systemy CRM wdrażamy etapami w taki sposób, aby najważniejszą część funkcjonalności oddać jak najszybciej do użytku, a następnie na podstawie Twojego feedbacku lub potrzeb Twoich pracowników, dopisujemy kolejne moduły, usprawnienia czy automatyzacje

1

warsztaty

Dzięki warsztatom definiujemy potrzeby oraz określamy cele do osiągnięcia, aby przynieść jak największą wartość Twojej firmie. Warsztaty odbywają się u nas w biurze lub umawiamy się z klientem na kontakt telefoniczny.

2

przygotowanie

W zależności od potrzeb, korzystamy z naszych gotowych rozwiązań, dzięki którym proces tworzenia i wdrożenia jest szybszy np.: Yellowtask CRM (dla małych i średnich firm) lub Property CRM (dla rynku nieruchomości). Każdy produkt jesteśmy wstanie dopasować do klienta, dopisać nowe potrzebne funkcjonalności lub rozwijać jako osobny produkt. Druga możliwość to napisanie systemu CRM od zera, wybierając inne technologie, projektując wygląd produktu i całą strukturę.

  • Dokumentacja

    Przygotujemy dla Ciebie dokumentację techniczną, w której znajdziesz wszystkie aspekty techniczne i funkcjonalności jakie będzie zawierać system CRM z dokładnym opisem i zastosowaniem (Przykład). Dzięki dokumentacji obie strony znają dokładny proces tworzenia systemu CRM, jak również unikniemy niedopowiedzeń lub nieporozumień. Na podstawie dokumentacji lepiej oszacujemy koszty związane z aplikacją i możliwe wyzwania dla naszej firmy.

3

programowanie

Na tym etapie, uruchamiamy nową instancję systemu CRM i przystępujemy do prac dostosowywania oraz programowania umówionych wcześniej funkcjonalności zgodnie z dokumentacją techniczną. Integrujemy system z zewnętrznymi narzędziami jeżeli jest taka potrzeba, a kolejne prace dostarczamy w cotygodniowych paczkach.

  • Środowisko pracy

    Przygotujemy środowisko deweloperskie, testowe oraz produkcyjne, dzięki czemu wszystkie nowe funkcje będziesz mógł na bieżąco sprwdzać. Zapewniamy również hosting na naszych dedykowanych serwerach co gwarantuje bezpieczeństwo, szybkość działania i monitorowanie aplikacji real time.

4

launch & next

Po wdrożeniu systemu CRM do Twojej firmy, nasz zespół jest gotowy do współpracy i rozwoju aplikacji o kolejne funkcjonalności, które systematycznie będą automatyzować procesy, przedstawiać raporty,

  • Rozwój

    Systemy CRM wdrażamy etapami w taki sposób, aby najważniejszą część funkcjonalności oddać jak najszybciej do użytku, a następnie na podstawie Twojego feedbacku lub potrzeb Twoich pracowników, dopisujemy kolejne moduły, usprawnienia czy automatyzacje

Zgodnie z RODO

Zgodnie z RODO

Z naszych produktów korzystają również kancelarie prawne oraz firmy zajmujące się Ochroną Danych Osobowych. Wszystkie nasze rozwiązania są zgodne z RODO, a nasza frima przeszła audyt RODO zakończony przyznanym certyfikatem.

Skalowanie produktu

Skalowanie produktu

Wdrożony system CRM nie blokuje nam możliwości dalszego skalowania lub dopisywania nowych funkcji.

Bezpieczeństwo

Bezpieczeństwo

Wiemy jak ważne jest bezpieczeństwo dla Twojej firmy i danych jakie przetwarza, dlatego stale testujemy i aktualizujemy nasze aplikacje lub systemy CRM.

case study

zobacz wybrane realizacje

Zapoznaj się z naszymi projektami, sprawdź jakie cele mieliśmy do osiągnięcia i jak pomogliśmy naszym klientom.

testimonials

opinie zadowolonych klientów

star
star
star
star
star
star
star
star
star
star
star
star
star
star
star
star
star
star
star
star
star
star
star
star
star
star
star
star
star
star

rozpocznij z nami współpracę